Van Bali terug naar huis

6 oktober 2016 - Tanah Lot, Indonesië

Donderdag 6 oktober
Vanochtend lopen vanuit het hotel nog even naar zee. Er zijn al veel surfers in het water en ook die nog les krijgen. Prima golven en een leuk gezicht. Terug bij het hotel ontbijten we eerst en gaan daarna nog heerlijk een baantje zwemmen in het zwembad en genieten van de laatste zonnestralen. Vanmiddag worden we om half drie opgehaald door een taxi die ons naar het vliegveld in Denpasar zal brengen. We vliegen via Singapore richting Nederland. Onze fantastische vakantie zit er helaas op maar we hebben veel herinneringen aan deze mooie eilanden die we hebben bezocht.

1. Astrid:
    6 oktober 2016
    Nog heel even genieten dus en dan terug naar de zonnige maar koude dagen in Nederland. Jullie hebben in ieder geval iets geweldigs om op terug te kijken. Goede reis en tot morgen.
  2. Hans en Joke:
    6 oktober 2016
    Goede vlucht en tot in zoetermeer. De verwarming gaat nu pas aan.
  3. Isa:
    Hallo Elly, Ron, Guido en Rutger,
    Een hele goede reis terug!
    groetjes van Isa
  4. Ries:
    6 oktober 2016
    Hoi luitjes, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Helaas zit de vakantie er al weer op, time flies when you're having fun. Een reis om met plezier aan terug te denken! Een goede thuisreis gewenst en tot gauw. xxx Nan en Ries
  5. J romijn:
    6 oktober 2016
    Wat een mooie foto's!! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Goede terugreis en tot snel! groetjes Joukje