Botanische tuin en Paleis Buitenzorg in Bogor naar Bandung

24 september 2016 - Bandung, Indonesië

Zaterdag 24 september
Inderdaad heerlijk geslapen in een ontzettend leuke kamer in Indonesische stijl. Als we de deuren van de kamer open doen komen we op het balkon met ook hier weer een uitzicht op de prachtige natuur. Jammer dat we hier maar één nacht blijven. Zo'n mooie locatie. Om half negen vertrekken we al omdat in Bogor tijdzones voor het verkeer gelden. Al blijkt al gauw dat wij eigenlijk drie uur zouden moeten wachten omdat de richting die wij opgaan dan pas open is. Henrik en Pur kiezen voor een alternatief, voorop gegaan door de receptionist op zijn brommer. Wat een verkeer!! Wij rijden naar de Botanische Tuin van Bogor. Wat een geweldig park met enorme bomen en planten. Er zijn veel bezoekers vanwege het weekend en we worden weer regelmatig aangesproken en op de foto gezet. Het is een prachtige setting. We gebruiken  er de lunch. Gelukkig maar want even later breekt er een ontzettend noodweer los en we moeten nog zeker vier uur rijden naar ons hotel in Bandung. Regen en onweer maken het dat het de hele middag wel avond lijkt. In Bandung overnachten we in een luxe hotel.