Op naar de kust

26 september 2016 - Pangandaran, Indonesië

Maandag 26 september
Van Bandung naar de kust. We vertrekken na het ontbijt. Vandaag is het verkeer iets minder druk. De rit gaat door het Preanger gebergte, langs prachtige sawa's in diverse kleuren van helder groen tot geel afhankelijk van de leeftijd van de planten. Voor de lunch stoppen we bij een saté restaurant. Na uitleg over de saté kiest Hendrik, onze gids voor een locatie waar geen toeristen komen. Zo eten we de "echte saté". We smullen ervan. Wij komen aan in Pandagaran aan de kust. Het is inmiddels droog.
Het hotel is weer super en ligt vlak bij het strand. We worden verwelkomd met thee/koffie en ulem (gebakken kokosrijst), bala bala (gebakken groeten in deeg) en pisang goreng . Allemaal even lekker. We besluiten eerst even langs het strand te wandelen en zien nog een prachtig ondergaande zon. Het zeewater is heerlijk warm.

1. Simone:
    26 september 2016
    Hoi Ron, Elly, Rutger en Guido,
    We zitten echt te wachten op een reisverslag van jullie, elke keer zo leuk om te lezen! Wat zien jullie veel!
    Heb je de sfeer van de Heren van de thee nog "geproefd" Elly in de vallei van Lembang?? Overigens ook mooie foto's bij jullie verslagen. Benieuwd naar de rest. Tot jullie volgende verslag en geniet er maar van. Lieve groet